Dark coat.

Idag begav mor min och jag oss mot Eskilstuna. Vi mötte upp Lisa och Sara vid Tuna Park och gick till Colorama. Mamma for vidare till mommi och vaari.. Vi väljde och vrakade bland sjukt mycket snygga tapeter, och en beställning gjordes. Härligt!
Sedan gick vi först till Skopunkten och därefter till Tuna Park. Sara skulle hitta en party-blåsa och jag diverse småsaker. Det bidde två sjalar, ett par jeans och hundshampoo.
Sedan var det dags för oss att också bege oss till mommi och vaari. Där bidde det lite missförstånd och jag moffsade som alla andra i mig julbord light för att sen inse varför mamma inte åt. Vi skulle på surströmmingsmiddag hos grannarna. Nåja, det var bara att klämma i sig lite där också. Jag åt dock ingen surströmming.

"Om man har ett problem så ska man skjuta det framför sig. Och har man tur så hinner man aldrig ikapp det."
                                                                                                                        Gustaf Svensson

Okej då Rickard, idag var det bra.

Kommentarer
Postat av: Lisa den bajsen

haah såg du också svensson svensson:D

2008-10-19 @ 20:49:56
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: Linn

japp japp,hehe ;)

2008-10-19 @ 23:27:56
Postat av: Rickard

Gustav är min idol =)

2008-10-20 @ 22:15:14
Postat av: Linn

utan honom, ingenting!

2008-10-20 @ 22:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0