5 sekunder.

Igår var det lite småsegt i skolan, som alltid på fredagar. Men det var kul också. Bl.a. så ramlade jag på rumpan två gånger. Nr 1: Vi stod i en liten korridor och väntade på Anna som kissade. Och då hade en isoleringsplatta ramlat ner från taket. Jag ville surfa på den, så jag sprang fram och hoppade på. Och den gled mycket bättre än jag trodde...
Nr 2: På idrotten. Först spelade vi btw basket, det var förstås kul. Jocke var ju grym på det där ;) sen skulle vi gå balansgång på en bom ; O på olika sätt. Det sista vi gjorde var att de som ville fick gå ashögt upp. Sen när jag skulle hoppa ner på madrassen så landade jag först på den, men den var inte så bred så jag flög ut på golvet med rumpan före. "Hälvete!"

Sen for vi till Stallarholmen där vi hade pizza och annat mys hela kvällen. Se fishes @ bilddagboken.
(Vi dansar snyggt)
(Jag skriver bra låtar)

Kom hem vid tre idag. Ska snart till bussen. Ming Palace med Hg-brudarna ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Max

FAIL på isoleringsbiten XD

2008-10-07 @ 21:34:27
URL: http://maxjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0