My kind of people.

Måndag: Skoldagen flöt på som vanligt. Ska läsa skitdåliga noveller på svenskan och skriva läslogg, huja! Det enda riktigt roliga igår var rörliga bilden där det planerades musikvideo för fullt! Kommer bli awesome. Spelas in på lördag. Och chokladtomtarna förstås, jag, Anna och Ankan har redan börjat fira jul. 150 gram tomte, 9,90 på Hemköp. Vi döpte dem; min heter Kli, Annas heter Tor, och Ankans heter Is. Eller rättare sagt hette, för de tog slut ganska fort. Men jag fick nästan halva Annas! gullebulle. Vi tog fina bilder på dem också, så snart kan ni nog se dem på bilddagboken.

Tisdag: Emma och jag hälsade på Hammargärdet! Det var underbart trevligt och roligt. Och liksom befriande, det kändes märkligt förstås men ändå riktigt bra. Tog ju skitsnygga bilder också ;D även de lär dyka upp på bilddagboken, hehehe. Var med på två lektioner, halva nians engelska och sjuornas/niornas spanska. Och så diskuterade jag och Lars modemedvetenhet och arbetsoveraller.  Vi var där hela dagen :) Skrev dikter om Rickard och Anna också som de fick, de var bra som tusan! Dansade vackert också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0