I'm fucking cold.

I natt vid kvart i tre-tiden efter ett värt msn-samtal med Ankan åt jag rostade mackor och drack o'boy. På teven gällde VH1 på låg volym, och det var mörkt. Jag kände mig alldeles ensam, men harmoniskt ensam då.

Idag har vi varit i bollhuset och kollat EB94 mot Västerås. De fick en asbra start, och matchen var jämn. Men på slutet klappade det tyvärr ihop, och eb hade en osannolik otur med skotten, synd...

"De skulle döda dig av ren instinkt.
Jag menar, du sinkar ju flocken Bengt.
Jag skulle hata mig själv om jag var du..."

Jag har en nyuppstånden crush på webbradio, nu ska jag lyssna Cirkus Kiev, herå!

Kommentarer
Postat av: angelica

tycker om dig och vårat nattsamtal<3

2008-11-23 @ 20:59:37
URL: http://erudumihuvet.blogspot.com
Postat av: Linzan

tycker om dig också, och vårat nattsamtal<3

2008-11-24 @ 09:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0