I will always be your soldier.

Idag har jag spenderat ca 127-79 kronor på tågbiljetter. Men vad gör väl det, mina vänner e bäzt, vår video e bäzt.
Den har allt, göteborgare, danskar, klädnypor... ni kommer garanterat få se den. Jag började till och med gråta under inspelningen.

Igår körde vi bl.a. mattrugby på idrotten, det var jobbigt som fan. Men kul. Vet inte hur, men I became a fucking hulk. Hade nog blivit rädd om jag såg mig själv, och skamsen. Men a, det var kul.

Imorgon är det min första riktiga sovmorgon på hela veckan!

Kommentarer
Postat av: ode

om redigeringen blir lika bra som filmningen kommer den bli bäääääst, i typ världen. :D:D:D:D



ps. lyssnaru på rasta hunde? ds.

2008-11-16 @ 16:38:53
Postat av: angelica

ÄLSKAR DANSKEN OCH TOALETTEN

2008-11-16 @ 17:26:58
URL: http://erudumihuvet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0