199 kronors skavsår.

-Wooh, I'm an alien, I'm an little alien. I'm an alien stuck in England.
-Det finns rosa kaniner.
-USA har ny president.
-Ankan vet vem Flink är nu.
-We love you dunkarn.
-Subway är gott som fan.
-Nr 6 är en tönt.
-Gjorde du det? Nej. Nähä. Jag hörde inte vad du sa. Gjorde du det? Nej. Nähä. hahahah.

Saknad. Alltid denna jävla saknad. Nu finns den inte på ytan längre. Men den finns där inne och gnager. Kommer upp ibland när jag tänker på dig eller när vi pratar om dig och alla minnen. Det som är så skrämmande är liksom tanken på att kontakten ska rinna ut i sanden, som den till slut lär göra även om det är det sista jag vill. Och aldrig mer, jag hatar de orden. Får nästan panik ibland av att tänka "aldrig mer" Saker förändras hela tiden. Människor kommer och går. Kommer jag minnas dig som vuxen? Kommer jag minnas allt du gjort för mig, hur mycket du betydde. Hur trygg jag var med dig. Hur glad jag blev av att se dig skratta åt något jag gjorde, eller av att se dig uppskatta vad jag gjorde. Känns som att jag kommer gråta av lycka varje gång jag ser dig. Och börja gråta av saknad och panik varje gång vi skiljs åt. Du borde inte vara nån särskild. Men fyfan vad du är nån särskild. Du betyder nog någonting för oss alla. Men vette fan om nån annan förutom vi två/jag saknar dig så mycket. Vill glömma dig. Nej fyfan, jag vill aldrig glömma dig. Det är så svårt att beskriva. Om något ändå vore evigt, men ingenting är evigt. Och fyfan vad det suger.

Kommentarer
Postat av: malin

eb93 är töntar :(



jag älskar dig gummz <3333333333

2008-11-05 @ 21:22:58
URL: http://maalink.blogspot.com
Postat av: Linn

jaa ;/

älskar dig<3

2008-11-05 @ 21:27:00
Postat av: angelica

helt ärligt så är saknad bland det värsta som finns. saknad och längtan. JAG PISSAR PÅ DET!!!! :D

nämen. du är så gullig och härlig och söt och hallelujah miss rosenborg, du är fan bäst :)

2008-11-05 @ 22:19:53
URL: http://erudumihuvet.blogspot.com
Postat av: lisa

saknad suger, men vetdu, saknden kan gå över till minnen, fina minnen. Minnen du kan minnas och ha en relation till, du saknar dem, men kan hantera det, du kan älska dom tills du går under och du kan hata dom tills dom äter upp dig, men de är minnen och du får minnas och du får glömma<3 älskardig

2008-11-06 @ 14:34:10
URL: http://huckelberry.blogg.se/
Postat av: Linzan

ni är bäst gullungar!<3

2008-11-06 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0