Jag trodde det var för att du inte skulle se om du bajsat på dig.

Idag hare städats en hel del sörrni. Mina nerver är helt söndertrasade. Först rasade golvmoppen medan jag stod och torkade av en lampa. Att jag inte förstod var det var som for mot golvet gjorde inte saken bättre. Sen snubblade jag på samma mopp och höll på att fara in i ugnen. Till sist, kanske det värsta, stod jag och torkade av en glashylla i ett skåp, då rasade hyllan med ett tjong. Hyllan höll dock, men mina nerver... icke sa nicke

Okej, sista gången jag kopierar bdbtexten. I alla fall på ett tag. Lathet och f.a. tidsbrist är orsaken
för er som vill veta (antar att det är alla, eller?)
Har skrivit ut 24 sidor om Queen och Freddy Mercury. Måste försöka få ihop drömintervjun nu, men svårt som fan ju!

Kommentarer
Postat av: angelicccc

2008-12-15 @ 07:12:18
URL: http://erudumihuvet.blogspot.com
Postat av: angelica

hahaha bra att jag glömde skriva kommentar :D



men JÄVLAR vad duktig du är!!!!!!! jag ska skriva klart min idag.... SKA!!!!!!!!!1111111111 :(

2008-12-15 @ 07:13:03
URL: http://erudumihuvet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0