Främling, Fantasi, La dolce vita, För att du finns osv.

Idag var jag äntligen med Ellen, Malin och Emma. Dessutom var Josefine, Hanna och Rebecca med också :) Först när jag kom lirade de guitar hero, så jag flippade runt guran och visade var skåpet ska stå med Living on a Prayer,haha.
Sen blev det Sing Star, där var det högelihöga toner och hesa röster. Tårdrypande vackert (mest skrattårar tror jag)
Gick ut en sväng, hem till Evelina, såg Timo åka ut Körslaget :((( inte för att jag tänker kolla,men han var bäst ju. Fast alla andra tyckte det var bra :( iaf. Eve följde med ut, sen gick Hanna hem och vi tillbaks till Malin. Hittade en gammal "Mina vänner-bok" rolig läsning! :D jag fyllde i en ny också.

IMORGON ÄRE STRÄNKAN OCH MIN ÄLSKADE SOM GÄLLER <3<3<3

Kommentarer
Postat av: ANNNAODE

hallåååå jag tittade också och blev fan sur när timo åkte ut :( HAHA. och shit vad sugen jag blev på sing star nu.... HEHEHE. älskare. och älskar dig och saknar dig och sådär :((( puzz

2008-12-28 @ 02:03:59
Postat av: malin KKKKKKarlström

hehe bäszt på singtar juuu!

'' en sak jag inte kan leva utan: min kropp '' HAHAHAH <3

2008-12-28 @ 11:09:07
URL: http://emkay.devote.se
Postat av: LOVEYOU

du är bland det bästaste jag vet!<3

2008-12-28 @ 21:16:16
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0