En hel hög pepparkakor.

Tar text från bdb igen.
Gick upp halv fem igår, kunde varit piggare.. I Stockholm var vi först på riksdagen, hälsade på Thomas Bodström och intervjuade en rolig sosse vid namn Yilmaz. På lunchen åt vi i kungshallen.Men jag fick ont i magen av kyckligen jag åt :(( sen var jag nära att spy när jag kom hem, menmen... Haha, sen hände det en jätteläskig grej. Vi stod vid ett övergångsställe med trafikljus. Och vårat lyste rött, så jag och Anna stannade. Men Ankan och Emma fortsatte bara att gå, och jag såg en taxi komma närmre och närmre, sen fick han tvärbromsa och han var typ 2 cm ifrån dem! han tutade som fan kan jag säga.. och jag var i värsta chocken. Men Ankan och Emma tyckte mest att det var pinsamt, hehe :( Då sa Anna till mig: Jag tror inte att de där två tänker på vad de gör. Nej inte jag heller, sa jag. Och jag känner ju Emma Dahlberg så jag vet att hon inte gör det! det var lite kul efteråt, men mest väldigt läskigt. Sen när vi var på Aftonbladet fick vi bl.a. göra webb-tv, det var asroligt!

Fredag idag, var Lucia halv nio men pallade inte åka in och kolla. Tog tiobussen, käkade gröt, pepparkaka och macka i matsalen. Sen hade vi samhäll, skrev rent intervjuer. Jag, Ankan och Emma tog reda på vilka vi varit i våra tidigare liv,hehe. På svenskan snackade vi om argument, och roliga ämnen att argumentera om. Idrotten var ganska rolig, tennis och badminton, sen killerball på slutet.

Haha, än en gång visade ankan prov på sin trafikkunskap. Vi var på väg till svenskan tror jag, och då gick vi på en väg där det cyklar ganska många. Då skulle en bil backa ut framför oss, så vi fick hoppa undan. Sen såg jag att det kom en cyklist bakom. "Oj nu blev det visst trångt" sa jag till Ankan men hon var i sin egen värld, så medan jag gick åt sidan, vandrade hon glatt vidare framför cyklisten som fick bromsa och var nära att slira omkull, hehehe.

Kommentarer
Postat av: Bitterfitta

nej faktiskt inte, däremot de runda burkarna med underbara salvor till läpparna! :D

2008-12-13 @ 00:52:21
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/
Postat av: Bitterfitta

asos.com :)

2008-12-13 @ 11:28:39
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/
Postat av: angelica

hahaha fan bäst

2008-12-14 @ 21:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0