Dig tycker jag om. Du har såna små kalla fötter.

Julafton spenderades mellan ca 11.45-18.15 hos mormor och morfar. Från ca 16.45 även tillsammans med moster och hennes man. Det var mysigt och väldigt gott. Kollade givetvis Kalle Anka och skrattade den här gången också.
Mamma åkte ju vid 13.45 för att arbeta, så därför fortsatte extremätandet och julklappsöppnandet på juldagen också. Inte mig emot alltså.

Idag har jag tagit det lugnt, de andra for iväg på långpromenad men jag blev kvar i soffan framför
Pippi Långstrump på rymmen med en skål hemkola i knät. Skönt det med alltså.
Har även övningskört för första gången, tillsammans med broder Erik. Gick överraskande bra!



"Jag är världsberömd i hela Sverige!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0