Bara man inte tare för seriöst blire askul.

Jocke är en hora. Men vissa horor gillar vi.
Bloggen har varit lite insomnad, I know that bitches.
Idag gjorde vi typ massor av ingenting. Hade klassråd, jag vet vad usas president heter så de' bra. Sen matte och engelska, däre producerades mindre än på Saab trollhättan (usch va dålig) kort kort gko, och foto (GULLIGA BILDER, ååh fyfan, stackars människa. STACKARS MIG, nämen jag var snygg faktiskt) för sen vare Decemberscen, som var kortare än Jockes kuk, men bra ändå lixom. Gick på stan en stund, sen handledarutbildning på Axelsson. Halvsegt men bättre än väntat, jaja. Snart ska jag duscha, sen äta Palle Kuling-choklad och förhoppningsvis lägga ut bilder på bdb, har ju lovat. Hörs imorrn.

Kommentarer
Postat av: angelicccc

hahaha sant om jockes könsorgan

2008-12-05 @ 16:23:15
URL: http://erudumihuvet.blogspot.com
Postat av: ODE

Hhaha aww stackars jocke :(((( hehehe

2008-12-05 @ 23:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0