Helg.

Det har varit en bra sådan. Igår var Erik och Tomas här, vi åt mat inklusive efterrätt. Och så spelade vi kubb, mamma och jag var bääst och vann faktiskt! 3-1 blev det :D (och det var inga fuskare som satte plånboken bakom kubbarna, vem nu det kan vara en pik till...) Vi tog även en massa roliga bilder när vi hoppade studsmatta.

Idag har jag och Emma varit på bio. Det var verkligen vi och småbarnen, men det var kul. På reklamen så var det reklam för Wästgöta Kloster ost, och när den började frågade Emma: Är det där Arn? det var roligt. Hon råkade svära lite också så att barnen troligtvis hörde, det var också roligt.

Kommentarer
Postat av: mallan ballan karlström

vad kolla ni på för film? =) och det förvånar mig verkligen inte att emma kommer med klyftiga kommentarer ! ;)

2008-08-24 @ 20:17:14
URL: http://maalink.blogspot.com
Postat av: Linn

Kung Fu Panda, hehehe xD

2008-08-24 @ 21:11:36
URL: http://linnrosenborg.blogg.se/
Postat av: Rickard

Emma, Emma.



Jag kommer ihåg den där kubbmatchen. Inte riktigt fair av Viktor att lägga plånboken bakom kubben.

2008-08-25 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0