Dagens (eller kanske snarare halvårets) lista

Hur ser din skrivbordsbild ut?
 Din senaste cam-bild
Det tråkigaste som hänt dig i år
Har varit relativt skonad från tråkigheter (PEPPAR, PEPPAR) Kim flyttade till Stockholm, det suger.
Det bästa som hänt dig i år
Anna fixade in mig på Assa! Jag spenderade sex ljuvliga veckor i Sydafrika. Stabiliteten återvände till mitt liv, förhoppningsvis för att stanna.
Dina tre senaste sms
"Hemma om fem. Hur lång tid är det kvar?
"Välkommen till Danmark!" följt av en massa prisinfo som jag inte orkar skriva ut
"Du har fått en elektronisk faktura i internetbanken. Med vänlig hälsning Sparbanken Rekarne AB"
Nuvarande beroende
Musik; Hetsmusik att jobba till
Tv-serie; Arrested development
Kläder; Låga midjor och lösa tröjor pga nytatuerad, känner mig som en slashas
Mat; Allt och ingenting som vanligt
Ett jobb du aldrig kan ha
Något som inkluderar att döda/hantera döda djur
Kanske konfrontationstäta jobb pga konflikträdd as hell

Något du inte gillar hos andra
Inskränkthet. När folk avbryter. 
En dålig sida med dig själv
Noll ekonomisinne
En maträtt du är sugen på just nu
Är inte alls hungrig men däremot skulle ett glas äppelmust sitta helbra
Helgplaner?
Av denna helg återstår några timmar som jag tänkte ägna åt en blandning av serietittande, pluggande och bildredigerande/filmklippande. Får se hur mycket av det som blir gjort. Nästa helg blir ovanligt lugn för att infalla i denna tidsperiod. Kommer antagligen jobba över lördag. Så får vi se.
 

Kommentarer
Postat av: a

kul med listor. har inte ens sett denna WHYYYY??????:s

2013-11-19 @ 20:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0