.

Har äntligen, efter lång tids prat om att jag borde, börjat kolla på Breaking Bad. Såg just färdigt säsong två. Mådde konstant dåligt under sista avsnittet. Gillar verkligen serien! Otrolig feel bad men även go gammal tragikomik. Beklagade mig över gårdagen för Martin idag. Då såg jag ett avsnitt som i min mening och mitt sinnestillstånd var oerhört spännande och slutade med en cliff hanger. Så var klockan visst för mycket för fortsatt tittande. SÅ JOBBIGT. Han bara skrattade. "Tyckte du DET var spännande?" Vänta du bara. Snart kommer säsong tre. "DU KOMMER DÖ" 
Okej. Ser fram emot det? Antar jag?
Mina känslor inför Walt stormar just nu. Idag var han lite fin. Men mest hatar jag honom.
En sak jag gillar med serien är hur de nyanserar personporträtten på ett väldigt finurligt sätt. Exempelvis när Walt ska magnetröntgas och en ser att han har strumpor med sockerplast. Det stämmer liksom inte. 
Fast ändå är det helt rätt på något vis. 
Hursomhelst, håll tummen för att jag överlever kommande veckor. 
 

Kommentarer
Postat av: mois

Haha jag såg klart den i veckan... OMG

Svar: Jisses!!! Martin har fortsatt att skrämma upp mig idag :(((
Linn Rosenborg

2013-11-13 @ 00:15:46
Postat av: a

walt e osexig :(

2013-11-19 @ 21:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0