Fotografi-lista

Du & en bästa vän
Jag & Anna i badet häromkvällen 
Du som busig 
Ger mamma en svalkande omfamning efter ett norskt bad
Du som fotograf
Kim på en klippa med utsikt över Indiska Oceanen
Du som liten
Med Lydia på skolavslutningen i femman
En dag du minns
Jag & Lisa spenderade veckan ensamma i Mommi & Vaaris lägenhet och kände oss fria som fågeln. Denna sena kväll beslutade vi spontant att cykla bort till Kloster kyrka där vi mötte upp K som drack Capri Sonne och åkte snabbt snabbt på motorvägen till McDonalds och åt massor av mat och Lisa kände att något var på gång.

En konstig bild
Ebba & jag utför okänd ritual efter julavslutningen med Färnebo

En bild som väcker känslor
Oerhört saknade grabbar från en svunnen tid

En plats du saknar
Köket på vedbacken

Någon du litar på
Min ovärderliga moster Leila
Någon du saknar
Emma!
Någon du älskar
Me brothas from anotha motha (och Goliat såklart!)
Någon som betyder mycket
Lisa, i tid och otid

Någon du tycker om
Kimbibobs
Något du vill ha
Sommarmat
Något som är viktigt för dig
Denna plats

Dig själv nyligen
Med Anna på skogspromenad i lördags
Dig själv skrattandes
Under en picknick på Strömsholmen försommaren 2008
Dig själv för längesedan
På Leilas födelsedagskalas 2006
Dig själv som lyckligast
I sommarsolen på en Lintuluotoklippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0