Bogging.

Halej! Nu sitter jag pa nya "jobbet", vid min egen arbetsstation! Jag, Kim & Emma som ar har pa LRS har varsitt skrivbord med dator, telefon etc, hehe. Det kanns valdigt bra, stamningen har ar mycket god och avslappnad, manniskor skrattar hogt och har varit mycket valkomnande. Vi ska strax ga hemat. Denna forsta dag har gatt mycket fort. Det tar ca 20 minuter att ga hit i rask takt vilker var vad som behovdes imorse for att komma i tid och herregud vad svettig jag var nar vi kom fram! Men det far en leva med. Najaaa, detta ar nog inte sa intressant for er men jag tycker det ar sa himla kul. Gar bara runt och flinar som en lycklig idiot hela tiden at minsta lilla.
Tjabba sa lange!

Kommentarer
Postat av: änne

jag tycker d e kul!!!! fortsätt för min och din skull <3<3<3<3

Svar: hihi oki gullunge!<3<3<3
Linn Rosenborg

2013-01-28 @ 18:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0