Bara ett litet hej, en liten uppdatering av läget och så.

De två senaste fredagarna har jag inte fattat att det är fredag igen (gör jag iochförsig typ aldrig men nu har jag fattat extra lite) och så är det fredag idag igen! På söndag åker jag tillbaka till Göteborg och har då varit här i över tre veckor. Det har varit otroligt skönt med långsemester men ser fram emot att komma hem till La isla bonita också, så allt är som det ska. Känns konstigt när jag ska säga hejdå till folk och liksom inser att vi inte kommer ses på jättelänge och nästa gång vi ses har jag spenderat sex veckor i Sydafrika. Blir ändå det vanliga "hejdå, ha det bra, vi hörs och ses". Lika bra det. Vad säger en liksom? Det är ändå inte en evighet. Iallafaaaall. På måndag är det skola igen, sedan en helg i Götet som kommer bli så jävla bra och så torsdagen efter det smäller det!!

Kommentarer
Postat av: änne

p3 guuuuld snart! :DD

Svar: WIHO WIHO WIHO!!!!!
Linn Rosenborg

2013-01-13 @ 18:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0