Höstlista.

Känner du dig glad och lycklig nu när hösten är här?
Hösten i sig brukar nog inte försätta mig i någon särskild sinnestämning. Men beträffande livet i allmänhet så är det en fartfylld tid med mycket som händer vilket är himla roligt. Samtidigt har den kantats av sorg och tunga förluster med en mycket stor saknad som följd.
Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Oj, jadu, det finns nog inget speciellt sådär. Strumpbyxor går åt som alltid. Och mina svarta kängor utan skaft känns det som att jag har jämt. Det gäller i och för sig också året runt i princip. Det var ju inte ett så roligt svar.
Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan - hur såg ditt liv ut?
Jag pluggade Statsvetenskap vid Mälardalens högskola och var som mest upptagen med det politiska. Det var konstant ös och jag var sällan hemma - mest tid spenderade jag i partilokalen.
Och så jobbade jag & Anna på vår Göteborgsflytt förstås!

Vad gör du om dagarna egentligen?
Jag hänger i Viktoriahuset med underbara människor och pratar om allt som är fel i världen och vad vi ska göra åt det!

Vad ska du ha för frisyr?
Jag är mitt inne i ett sparande efter att ha haft mer eller mindre kort hår i nästan tre (!) år nu. För tillfället befinner sig frippen i en jobbig, sjukt ojämn mellanperiod.
Vad lyssnar du på för musik?
Samma som vanligt känns det som! Har blivit lite mer radio på sistone så kommer det in lite nytt, på gott och ont. Förvisso är P3 duktiga men nog kan det komma en och annan idiothit även där.

Vad läser du?
Flamman (vilken jag konstant är minst ett nummer efter med) och bloggar (haha). Försöker läsa en bok om konsumtionshysteri också men det går trögt.

Senaste tre inkomna sms:en?
"Fint att du liker det :-*"
"Okiii. Jag glömde påsar, tar du det?"
"Bäste kund! 118100 har förbättrat svarstiderna och du får nu snabbare hjälp då du ringer 118100. Önskas ej utskick klicka: www.wap118100.com el. Ring 0856261000"

Vad var bäst med sommaren?
Att jag slapp undan värsta skitförsäljarjobbet efter en vecka och istället fick spendera en månad i paradiset.


Vad var sämst med sommaren?
Att Nicolas flyttade hem till Frankrike.

Senast köpta plagg?
En långärmad tröja med sammetspumor!
 
Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
Inte mitt område alls alltså, men jag gillar nagellack i alla tänkbara färger
 
Hur ser du på framtiden?
Hektisk och främmande, men oerhört spännande och skitrolig
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0