Biskopsgårdens dag.

På lördagen låg molnen tjocka på himlen men höll större delen av tiden tätt åtminstone. Uppe vid Svarte Mosse vankades stadsdelsfestival och vi passade såklart på att spana in spektaklet! Det vi hann ta del av var sång & dans från Bolivia, Turkiet och Somalia, uppvisning från boxnings- och karatekids samt uppträdande från "Lami" som kallas prinsen av Biskopsgården och gör alla barnen helt till sig av förtjusning.
Pappsen & jag! Jag är i färd med att förtära en chilensk spenatpirog som jag dog godhetsdöden av
Jag hade nya pjucks
Pappsen & Anna
Jag & Anna
Massvis med folk hade hittat dit!
Publiken var glad
Och inte var det så konstigt så trevligt som det var!

Kommentarer
Postat av: din slyna

BISKOPSGÅRDEN<3

2012-05-25 @ 19:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0