Ännu en lista.

Vilken är din favoritfärg?
Det beror helt på vad saken gäller, men jag gillar starka mörka färger
Prickigt, rutigt eller randigt?
Prickigt
Vilken parfym använder du?
Donna Karan New York - Be delicious eller Fresh Blossom
Ditt favoritläppstift
Jag använder inte
Vad använder du för underkläder?
Det är en salig blandning, gillar Monkis glansiga
Dina bästa skönhetstips?
Det vet det sjutton, färg på naglarna kanske
Vad använder du för eyeliner?
Estée Lauder - Zero smudge liquid eyeliner
Vilken är din finaste klänning?
Jag har tyvärr inte så många klänningar, gillar min röda och min prickiga (vilka utgör ca 50 % av totalen)
Vilken är din favoritbok?
Lyckligtvis finns det många underbara böcker, jag gillar som bekant Harens år av Arto Paasilinna
Vad äter du för vardagsfrukost?
Naturell soyghurt med havregryn, pumpakärnor, solroskärnor och russin + smörgås
Vad spenderar du helst en ledig dag med?
Kanske en långpromenad i solen, en långfika med en kär, favoritserien eller något helt annat. Beror på!
Hur lång är du?
Knappt 160 centimeter
Roligaste skolämnet?
Samhällskunskap
Hur många relationer har du haft i ditt liv?
Jag antar att frågan syftar på kärleksrelationer eftersom den annars vore dum. Så det blir väl en liten
Får vi se en bild på dig osminkad?
Givetvis!
Tycker du om Disney-filmer?
Tycker jag om människor? Det beror väl helt på. Som Sandra uttryckte det: "är ju dock rätt uppfuckade genusmässigt" och synd att Walt var nazist. Men visst finns det flera Disneyrullar jag gillar.
Hur var ditt första hångel?
Väldigt hemligt och smygande med David inne på skoltoaletten
När grät du senast?
Jag minns inte, men säkerligen rätt så nyligen
Vilken är din favoritstad i världen?
Uusikaupunki såklart
Vilken kroppsdel är du mest nöjd med hos dig själv?
Mitt ansikte, alltså ögonen, näsan och munnen
Vad faller du för?
Blickar, humor, oväntade komplimanger, händer
Och vad tror du att andra faller för hos dig?
Att jag är egensinnig och flamsig
Till sist - vad önskar du just nu?
Att sommaren blir bra, att det går ihop ekonomiskt och att jag kan göra de saker jag vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0