Min dag.

Glömde igår. Det är alltså min tisdag jag berättar om nu.
Dagen började helt fantastiskt med att jag försov mig. Jag avskyr att försova mig. Allt blir så fucked up. Jag hetsade runt. Men sen insåg jag att första lektionen var Projekt och företagande och inte foto. Så då hade jag inte lika bråttom längre.
Gick till skolan så småningom, hade mediekunskap, lunch och sedan foto. Tog en timme innan vi kom igång eftersom vi först pratade och sen fungerade inte datorerna. Yeey. Gjorde klart min utställning. Tror jag.
Hängde kvar en stund i gko-salen. Sen gick jag hem och pluggade. Somnade, missade diskusen. Pluggade vidare. Lagade mat. Åt. Pluggade. Tittade julkalender osv tills det var dags att sussa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0