Ett ögonblick.

Hjälp vilken svår. Här skulle jag verkligen kunna nämna hur mycket som helst. Sitter och klurar på vad jag ska välja att förmedla till er. Blir nåt random som dyker upp I guess.
Okej. Det är kanske två år sen någonting sådär. Jag, Emma och Nathalie var och tittade på basketmatch i Sporthallen. Eskilstunas damlag mötte något annat lag (oj?) Det var inte särskilt mycket folk, men ett litet gäng bortalagsupportrar satt en bit framför oss. De skrek asmycket och drygade varje gång EB missade skott. Vi blev sura som fan och började göra likadant. Vid ett ögonblick blev jag ordentligt förbannad, tror det var på ett domslut. Reste mig upp ur stolen och skrek nånting om domaren (lol) Sen skulle jag dunsa ner på stolen igen. Synd att jag glömde att det är vippstolar i Sporthallen. Rasade ner på golvet och fick ryggstödet inkört över ryggen (asskönt) Skrattade som helvete samtidigt som det gjorde asont. Kände mig som Johan Glans när han ramlar av stolen i Parlamentet. Det var kul. Sen fortsatte jag vara arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0