Spader.

Just vaknat, är väldigt hungrig. Blir frulle snart då förstås. Skönt att sova ordentligt. Har inte blivit mycket sömn under veckans nätter. Men det är ju mitt eget fel. I alla fall, efter en hyfsat snabbgående dag hasade vi runt på stadens gator och torg en stund innan vi gick bort till Mia. Så nu äre klippt.
Tycker alltid att det är för kort precis i början, men det känns som att det blev bra. Inte så mycket orange kvar heller. Kvällen blev en lugn en med tv-tittande och bokläsande.
Somnade till Boston Legal </3 som dragit igång igen, me like. Vaknade vid halv ett, var nära att sätta mig här, men tänkte nä fan, så det blev bingen direkt istället. Drömde massor med drömmar. I en av dem fann jag galet många Allers-romaner och var jättelycklig. Det fina var att i drömmen tänkte jag ungefär; det här måste jag skriva om i bloggen. Då kan jag länka inlägget från förra sommaren så att de förstår hur bra Allers-romaner är! bah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0