Röd.

Jag och pappa åkte en sväng till hundklubben förut för att se vad mamma och Rocky hade för sig. Hann även med ett par korvar och lite choklad. I alla fall, i bilen lyssnade vi på Tracks. De avslutade med Kents nya, Töntarna. Faktiskt första gången jag hörde den. Sen efter började P3 Star och de inledde med den... Texten var bra, men nä, har väldigt svårt för låten. Tyckte inte den var alls särskilt bra. Men, eftersom det är Kent så ska jag ha lite tålamod. Det har hänt flera gånger att jag tyckt att låtar är kassa, för att efter några lyssningar ändra mig. T.ex. Markus Krunegård-Hela livet var ett disco och Röyksopp ft. Robyn-The Girl And The Robot. Nåja, vi får väl se hur det slutar.

Kommentarer
Postat av: ANNA

Refrängen är asbra tycker jag. Resten är sådär.

2009-10-11 @ 00:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0