Hello, how low.

Fy farao alltså, håller på att bli sjuk. Absolut sämsta tajmingen som var möjlig också. Men ska försöka göra några matematiktal inför nationella imorgon, sen blir det kurering i soffan. Synd att jag inte gillar te, vore praktiskt. Nåja.

Gårdagseftermiddagen och kvällen spenderades i Köping. I huvudsak för att se Joe Labero, som var otroligt bra.
Inte bara förbryllande trolleri utan skön scenpersonlighet och rolig show också. Sent på kvällen knåpade jag ihop spanskatexten, det var bra gjort tycker jag. Och Sivan verkade nöjd med mitt muntliga framträdane= INGA MER SPANSKAUPPGIFTER!!!!

Den här dagen var otroligt lång. Mestadels p.g.a sjukdomen men även det fantastiskt trista vädret och de sega lektionerna.
Men det är fint ändå. Nu måste jag nog göra lite matematik, ekvationer är inte så fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0