Jag behöver mycket mera.

Javisst ja, glömde ju berätta om det skandalösa som inträffade innan jag gick till donken för att införskaffa en jordgubbsshake. Visserligen får jag skylla mig själv lite, var ganska dum, men ändå. Jag var väldigt kissnödig, och insåg att det skulle inte funka om jag inte fick släppa krafterna lösa. Som tur var hade jag ett överflöd av mynt. Jag gick till 21:an först för att se om någon dörr var öppen som de brukar kunna vara. Japp, stämde bra. Men den gick inte att låsa. Trots det (ack ack ack) testade jag en annan som var låst, jag la i en femma och gick inte. Men icke! samma fel, eller är det jag som inte kan? tror mer på ett fel på dörrjäveln faktiskt. Då gick jag till donken och kissade, gick utmärkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0