Headbang on a broken chair.

Som sagt, Lisa och jag tog det chill igår och vad väldigt sega. Så vi kom ca 2 timmar senare än det var tänkt. I alla fall, spelade buzz och lite sånt. Strax innan tolv gick vi ner till sjön och kollade snygga raketer, höll på att frysa fötterna av mig. Allas klockor gick olika, så vi sa gott nytt flera gånger. Andreas försökte ringa fröken Ur men där var det förstås omöjligt att komma fram. Vi var tillbaka i lägenheten runt halv ett, då blev det lite Guitar Hero osv.. Agneta hämtade oss och vi var hemma ganska tidigt, runt tvåtiden. Då åt vi paj och choklad. Kollade film från Finland 91, hehehe. Sen skulle vi se tre filmer hade vi tänkt men jag hade somnat innan Lisa hunnit sätta på den första. Vaknade ett flertal gånger under morgonen men gick upp vid halv två. Käkade gröt och macka strax innan tre. Sen fick vi springa till 15.40-tåget som jag hann med med minsta möjliga marginal. Så Lisas och mitt nyårslöfte kanske ska vara att inte vara så sega..
Gick hem till Mommi och Vaari när jag kom till Eskilstuna, där fikade vi lite sen åkte jag & Erik hem.

Årets första och snyggaste vurpa stod Pierre för.

God fortsättning dårå.

Kommentarer
Postat av: Flisa

vurpan i mitt hjärta, jag kom också på ett de kunde varit ett bra nyårslöfte, det värsta är bara att man ska hålla det också<3

2009-01-01 @ 21:52:06
URL: http://huckelberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0