Underground.

Värst vad dålig jag har blivit på att uppdatera då! Igår gick jag upp klockan åtta (!-!-!) det är faktiskt väldigt tidigt om man jämför med hur resten av mitt lov har varit. Då åkte pappa och jag till stan för han skulle byta bil med en jobbarkompis (ni antecknar väl?) sen hälsade vi på mamma en sväng på jobbet, alltid lika spännande. När vi kom hem var det fikadags hos Hasse & Kerstin, veldi gott! sedan hände det väl inte så mycket mer fram tills att mamma kom hem. Då åkte vi till Arboga och käkade och kollade på avslutningen av Medeltidsdagarna, h3h3. Ganska nice faktiskt. Fikade också, h3h3. Sen när vi kommit hem därifrån så cyklade jag nästan direkt ner till kyrkan. Där mötte Emma mig. Sen gick vi till Viboö och cepade oss där ett tag. Sen cyklade vi hem till henne, åt glass och spelade poker. Mamma hämtade mig.

Dåligt väder är så jäävla depp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0