Patience.

Idag skulle jag gå till hönshuset. Jag såg att en bit framför mig fanns en stor vattenpöl. Men jag tänkte att jag nog skulle tajma stegen så att jag skulle kliva över pölen automatiskt så att säga. Men icke sa nicke, jag hade förstås fel. När jag insåg detta började jag vela om hur jag skulle göra (låter ju jättekorkat, det är det också, JAG är jättekorkad) Det slutade med att jag snubblade på mig själv och ramlade i vattenpölen.

Idag har jag upptäckt tre saker:
1. Magnum Strawberry White är jättebra mot mensvärk
2. Mina gröna, sköna Tretorn läcker
3. Hönor ser jätteroliga ut när de är blöta

Kommentarer
Postat av: KJELLE

HHAHAHAHHAHAH de skulle jag viljat sett xD

2009-08-13 @ 21:57:26
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0