Låt grannen ge dig njutning.

Idag har varit en rolig dag. För det första lyftes en börda från våra axlar... eller nåt i den stilen. BUT! He could be a serial killer! Anyway Emma och jag var visa som tusan och filosoferade fram till att musik eller egentligen mp3-spelare/iPods är som en påse lösgodis. Lösgodis: Du plockar ihop olika sorter, bara såna du gillar. Ändå sitter du och pillar/gräver i påsen/skålen efter de godaste. mp3/iPod: Du lägger in låtar, bara såna du gillar, ändå bläddrar du förbi vissa låtar... men anyway. Det hände en väldigt rolig grej i A-huset idag. Emma och jag skulle ut i "hallen" från korridoren, och en kille skulle in. Vi kom till dörren samtidigt, så han öppnade den åt oss. Jag gick förbi och tackade, och han bugade sig, hehe. Men när Emma gick förbi sa hon inte tack, utan varsågod med roligt tonfall dessutom. Jag började skratta och vände mig mot killen som kollade på oss och skrattade till han också (han hade jätteroligt skratt!) sen sprang Emma och jag till sofforna och låg och asgarvade :D

Don't you ever get stuck in the sky?

Just det förresten! Imorgon är det åter lägenhet och ingen dator som gäller. Men jag är hemma efter helgen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0