2010.

Januari
Året tog fart med härlig nyårsfest.
Jag var på min första veckokurs med Ung Vänster.
Osv.
Februari
Vi for till Gambia.
Jag och Emma såg Kent på Annexet.
Osv.
Mars
Vi åkte till Romme och hade cp-roligt.
Valrörelsen började smyga igång lite mer.
Osv.
April
Anna blev 18 år. Under firandet fann Ramuz och Ida varandra.
Emma och jag fick se en Guif-match gratis, min första handbollsmatch.
Årets första parkhäng i Rotan.
Jag träffade Åsa Linderborg för första gången.
Osv.
Maj
Inleddes förstås med tåg genom stan. Jag med megafon i högsta hugg.
Värmen började smyga sig på under Springpridefestivalen.
Osv.
Juni
Sommaren kom och inleddes med festival.
Jag fyllde 18 år och firade i Lintuluoto.
Osv.
Juli
Inleddes och avslutades med festival.
Däremellan jobb under en extrem värmebölja.
Osv.
Augusti
Sista läsåret på St Eskil inleddes och valrörelsen gick in för slutspurt.
Osv.
September
Det första och hittills enda Kafé Solidaritet hölls.
Jag klippte av mig ännu mer hår.
Vi hade mycket disco.
Vi led ett tungt, tungt nederlag.
Osv.
Oktober
Emma blev äntligen 18 år.
Vårt underbara matsamarbete med Rinman föddes.
Osv.
November
Vi for till Finland en sväng.
Jag for till Lisa i Halmstad och vi for till Håkan i Lund.
Mommi fyllde 75 år och firades ordentligt.
Alejandro såg dagens ljus.
Osv.
December
Vet inte riktigt vad som hände med den här månaden.
Hade iallafall en mysig jul.
Hängde mycket med broder Erik som var hemma från Norge.
Tjae?
Osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0