Mitt 2013 - april.

I april var jag mångsidig - gullig, cool och läcker.
Vi var i full gång med efterarbetet, som för oss framförallt innebar att ta fram en fotoutställning
Hemmavid fixades det lite på kontoret
Så hade vi besök ett par gånger! Åsa & Sonny var nere en sväng. Vi gick och käkade på L'Assasino.
Här jag & Anna, poserandes på Andra Lång
Sedan gick jag på konstig fest hos Tove & Kim  
Även en stor del av Eskilstunagänget kom ner, helgen innan Annas födelsedag!
Vi testade Thali, en indisk restaurang vid Andra Lång och fastnade rejält! Heaven var det
Torsdagkvällen innan gick vi till Rubinen och kollade Stand up. Hängde även lite med polarna efteråt, hehe
Hade en underbar eftermiddag/kväll på Pustervik/Kellys och våren var på plats for realz
Så var det alltså Annas födelsedag. Jag & Mikael kuppade och överraskade med picknick i Slottsskogen
En afton blev vi utdragna på ölhäng med Assa-eliten, Fast här är bara jag & Anna dårå
Avslutade den kvällen utanför donken i väntan på vagnen
Vi hade fler picknickar och utehäng
Och Anna hade great forces
Fick en artikel publicerad i Flamman, den vansinneslyckan/stoltheten alltså

Skaffade spontant ett träningskort, fast jag svurit att inte göra det
Gick på Rädda Arktis-demo med Greenpeace
Och slirade runt i Annas jeansjacka och kände mig het som bara den
Månaden avslutades med grill- och Singstarkväll ute i Saltholmenkollektivet
Och rätt var det var hade det blivit maj igen. Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0