Mitt 2013 - Extrainsatt marsinlägg.

Jag upptäckte när jag skulle kolla vad som väntade i april att jag sorterat fel på datorn. Det innebär att jag missat en ganska stor del av mars i Eskilstuna. Men tänker att jag inte uppdaterar det förra inlägget utan gör ett extra. Är ändå en del bilder jag gärna publicerar. Så! Detta är alltså det allra sista som händer denna månad. Nämligen:
Påsk! Mitt ägg fick ni ju se innan men här är lite från lunchen hos modero
Tomme var där
Michelle var där, även om hon verkar lite försiktig med att bekänna det
Leila var där
Och Erik var där!
Vi spelade Alias, som vanligt framkallade detta magknipsgenererande mängder skratt
En av vårens första, riktiga dagar lunchade jag hos Leila
och promenerade med henne till stallet
Så gjorde även denna filur, Hubbe Hubertus
Vi tittade på när Leila mockade
Michelle var där
Så fick jag allergikänningar och gick ut en sväng. Då var solen så skön att jag somnade i en stol (!)
Sammanfattingsvis en mysig dag!
Så! NU, kan vi gå vidare mot april

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0