Varför gör jag detta nu?


9 saker du vill göra innan du dör
Ge ut (minst) en bok
Skaffa många tatueringar
Bo utomlands och resa till väldigt många platser
Uppleva en stor, konkret och bra samhällsförändring
Stå längst fram på en gigantisk arenakonsert, gärna med Stones
Leva tillsammans med en fyrfotad kompis
Hoppa fallskärm
Ställa ut fotografier 
Berätta mina innersta hemligheter för någon
 8 saker om dig själv
Jag har en urballad fantasi som kan måla upp sinnessjuka scenarion på några sekunder
Jag kan delta i stora, vassa debatter men avskyr konflikter med mina nära
Jag är en blandning av svenskt, norskt och finskt
Jag blir som gladast av de mest banala småsakerna i livet
Jag attraheras extremt lätt av andra människor
Jag äter när jag blir uttråkad
Jag får kalla händer när jag är nervös
Jag stör mig väldigt lätt på allt möjligt vilket ofta leder till onödig irritation
7 sätt att få dig att le/skratta
Sätta igång ett avsnitt Modern Family/Grotesco/Arrested Development etc.
Måla upp absurda scenarion, exempelvis vad som kan hända om en bajsar med munnen
Berätta om bravader från märkliga helger
Vara excentrisk över udda grejer
Ge oväntade komplimanger
Härma kändisar, får gärna vara helt värdelös på det
Heta Linnea Wikblad och programleda PP3
6 kändisar du tycker är snygga
Krysten Ritter
Ryan Gosling
Mikael Persbrandt
Kakan Hermansson
Mathew St. Patrick
Gina Dirawi
5 saker du aldrig skulle vilja göra
Som jag nämnt i andra sammanhang; döda ett djur (är dock en hycklare gällande insekter)
Gå ut från grindarna på jobbet för sista gången ofrivilligt
Flyga i jättemånga timmar avskyr jag och vill helst slippa, blir dock svårt pga andra drömmar
Bli en "realist" som glömmer mina ideal när jag får ett supertryggt liv
Såra någon (no shit, kom inte på något mer bra)
4 saker du köpt den senaste månaden
Penisformad choklad
Chevre och marmelad = bästa kombinationen
Nike Air Max-skor
Färgglada galgar
3 saker du ofta grubblar på
Min familj, vår historia och våra relationer
Olika situationer som uppstår, analyserar liksom skiten ur dem efteråt
Framtiden, fast fantiserar är egentligen ett bättre ord där
2 gamla favoritlåtar
Kent-Musik non stop
SOAP-This is how we party
1 sak folk inte visste om dig
Som liten var jag världens skickligaste leksakstjuv på dagis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0