Tidsfordriv.

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Kim & Emma
3. Hur lång är du? Knappa hundrasexti'
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Tropic Thunder
5. Vem ringde du senast? Josses, har inte ringt pa flera dagar. Mor eller far
6. Vem ringde dig senast? Typ samma svar som ovan
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Hej gomsan!! Jag ligger hemma med hosta och feber sa det ar inte jattekalas, menmen. Vad fint att hora!! (fast med pluppar over o saklart) Puss love u!!! <3 halsa alla!!"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror valdigt pa, men i regel sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? For sexton dagar sedan
11. Vilken ögonfärg har du? Morkbla
12. När vaknade du i dag? Forst halv sju, sedan halv atta
13. Vilken är din favoritjulsång? Nu ar det jul igen (alltsa den roliga) tror jag
14. Vilken är din favoritplats? Lintulouto, tveklost
15. Vilken plats föredrar du minst? Tranga, svettiga utrymmen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Overallt och ingenstans
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Inget sarskilt direkt, ibland doden men da fick jag lagga huvudet pa pappas brost och lyssna till hans hjarta sa blev det battre
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Hade ett hysteriskt skrattanfall igar kvall som handlade om allt mojligt, t.ex. en jattehetsig diskussion med Kim om "lugnet fore stormen" och att jag drack vatten medan fnittret fortfarande bubblade i magen --> vatten i halva rummet
19. Hur stor är din säng? For tillfallet 90 cm (ovre loftet pa en vaningssang) men i vanliga fall 180 cm!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Barbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I regel spritt sprangande men det varierar beroende pa situtation
22. Hur många kuddar har du i sängen? Just nu en, annars tva
23. Hur många landskap har du bott i? Tva, Sodermanland och Vastra Gotaland
24. Vilka städer har du bott i? Eskilstuna och Goteborg
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Oftast barfota, ibland strumpor
26. Är du social? Det ar ratt olika, men skulle nog vilja kalla mig social anda
27. Vilken är din favoritglass? De satsigaste
28. Vilken är din favoritefterrätt? Hmm! alltifran kladdkaka till fruktsallad med hemmagjord kolasas till en dadel
29. Tycker du om kinamat? Har bara atit pa Sverigerestauranger men det ar gott
30. Tycker du om kaffe? Nej!
31. Vad dricker du till frukost? Foredrar juice men sa blir det inte alltid
32. Sover du på någon särskild sida? Far omkring en hel del men borjar pa magen
33. Kan du spela poker? Joda
34. Tycker du om att mysa/kela? Svettas ihjal av att skedas och gillar inte nar det blir for trangt men vill garna ha narhet och gos!
35. Är du en beroendemänniska? Det har jag inte direkt reflekterat over, pa satt och vis kanske
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Napp!
37. Vill du ha barn? Just nu inte det minsta vilket ar vad jag utgar ifran
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Norska (fast det raknas ju egentligen inte enligt mig), ittebitte Finska och annu mer ittebitte Spanska, Xhosa och Afrikaans. Danska saklart! Och Rovarspraket. I-spraket ocksa ju!
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, havet, havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Resor och andra roliga pahitt
42. Äger du dyrbara smycken? Not ma thang
43. Vilket är ditt favoritprogram? Gud, det finns jattemanga. Orkar knappt namna nagon men Six Feet Under forstas
44. Kan du rulla med tungan? Vad betyder det? Vika ihop den liksom? Isafall, ja
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det beror pa pa vilket satt en menar med rolig - nagra av dem jag skrattar som mest at ar mamma, Anna & Kim
46. Sover du med gosedjur? Nope
47. Vad har du för ringsignal? Eldkvarn-Ta min hand. Just nu anvander jag dock en sydafrikansk Samsung som jag aldrig hort ringa, men det ar la nagon standard
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Yes box, ar en riktig sparare
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt pennfodral
50. Flirtar du mycket? Na, borde florta mer
51. Kan du byta olja på bilen? Kanske
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Ne
53. Vilken var den senaste boken du läste? J.K Rowling-The Casual Vacancy
54. Läser du någon dagstidning? Kollar DN, Kurren & GP pa natet ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Flamman
56. Dansar du i bilen? Jajaman
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Antagligen P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Uppgifter om Body Worlds
59. När var du i kyrkan senast? Nar Liam doptes, 30:e september
60. Är du lycklig? Det hander, ar valdigt tillfreds och just nu kanner jag mig absolut lycklig. Kan iofs ocksa kanna mig sjukt olycklig stundtals.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0