Norpan, part one.

Jag är som ni märker inte alls flitig med bloggande för tillfället. Det finns massvis med saker som jag gärna skulle berätta om och visa för er. Men jag kommer mig liksom inte riktigt för! Nu ska det dock bli ändring på det (tror jag). Arkivet har förstås hunnit växa sig enormt, vi får se vad det blir av det. Vi ska iallafall börja med det senaste, nämligen min & Annas helg i Norrköping!
Där bor numera Angelica & Alexander och det var andra gången vi besökte dem. Precis som förra gången var det Pop Orange på lördagen - en himla trevlig klubb som denna gång hade Sverige-tema. Vi anlände dock redan på fredagen men kunde dricka vin och dansa även då! Såhär såg det ut:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0