Noos & prit.

Efter den lilla släktträffen i Gredby åkte jag och Erik en sväng till Glömsta och Andreas, Therese och Tilde. Jag fick se Tilde:s Starwars-gubbesamling som farbror Danne införskaffat henne och sedan lekte vi kurragömma med My little ponies. Därefter upplevde jag faktiskt en fördel med att varken dricka kaffe eller te!
Therese: Vill du ha kaffe Linn?
Linn: Nej tack
Therese: Te då?
Linn: Nej, dricker tyvärr inte det heller! Men vatten går bra
Therese: Annars kan du ju få ett glas Martini
Så medan grabbarna sörplade på sitt trista kaffe tog jag & Therese oss en varsin svalkande Martini!
Därefter styrde jag, Erik och Danne hjulen tillbaka till Eskilstuna där det så småningom vankades social sammankomst hos Danne som var såhär snygg:
Vi testade hans nästan absurt stora 3D-tv och då var Tomme såhär snygg:
Avslutningsvis svingade vi våra lurviga till Kjelle och Michelles pappas band på Josefs och jag kände mig yngre än någonsin då medelåldern låg någonstans runt 50. Men det var trevligt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0