Hår.

VARNING för ointressant inlägg med fula bilder
I fredags eftermiddag passade jag, som vanligt vid Eskilstunabesök, på att besöka Mia och trimma frisyren. Det blev en nygammal variant den här gången. Sedan bestämde jag mig för att prova något helt nytt i färgväg.
Före - utväxt och olika bra fäste från förra färgningen bidrog till en trippelvariant
Steg 1 - Blekning av hela kalufsen
Resultat 1 - Varför stannade jag inte här? Otroligt vackert


Steg 2 - Blekning av det korta som skulle bli helljust samt det mörkaste för att få bra resultat med det röda
Resultat 2 - Det artar sig!
Steg 3 - Då återstod bara "hjälmen" som alltså skulle bli röd, ett riktigt pillegöra ensam
Slutresultat - Tadaa!

Kommentarer
Postat av: angelica

:D :D :D

2012-03-29 @ 18:15:36
Postat av: änne

KALASFINT VETTU

2012-04-04 @ 23:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0