We're gonna party.

Idag fyller jag 20 år minsann! Var på bolaget förut och kände mig jättelöjlig när jag gick runt där inne några varv och flinade som en idiot. Men det gör inget, för det var kul! Hehe. Kassörskan sa: "Nämen, graattis!" och jag glömde ta en påse vilket gjorde att jag kände mig ännu dummare som gick runt med en vintetra i famnen :D Eftersom jag var i Eskilstuna i helgen och inte idag eller på ett tag framöver så passade vi på att fira mig lite då. Här är bilder från lördagen:
Hissa flaggan
Massa gofika <3<3<3
Mot kvällningen blev det tacosmiddag, drinkar och lite mer bastande och badtunnebadande, delvis i spöregn
Och apropå födelsedagar så fyllde fina Vaari 80 år igår! Jag kommer förstås aldrig slå presenten han fick vid 60 år men imorgon kväll ses vi i Lintuluoto och det är inte dumt det heller. 100-årskalas vankas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0