Jobbe.

Förra fredagen började jag mitt nya jobb som säljare åt Tele2 med en introduktionsdag. Förra veckan var vi ute på fält - först enbart observering och därefter full rulle. Vi befann oss i Borås och jag gick från att aldrig ha varit där till fyra dagar i rad. Till stor del i industriområden men även inne i stan som var trevlig men alldaglig. 
Detta är vad som hunnits med:
Vara flummig på säljar-id:t
Åka massa buss
Hamna i massa läskiga tomma lokaler där det hängde gamla, gamla stämpelklockor och alarmliknande tjut ljöd
och i väldigt lyxiga trapphus
samt på mystiska gator
Få absurda vanor
Hamna utomlands?
Sucka i leksaksaffärer - flickan, pojken & afrikanen
Vila utanför leksaksaffärer och se såpbubblor fara förbi
After worka på kontoret och titta på utsikten från ditos balkong
samt få en present av Elina eftersom hon på introduktionsdagen sa "ADSL behöver ni inte tänka så mycket på för vi säljer typ inga sådana. Den som säljer ADSL får fan en ballong!"
Och mer än så blev det inte! Idag var jag nämligen och sa upp mig för på onsdag åker jag till Finland för att arbeta i Lintuluoto i dryga månaden! Så kan det gå om inte haspen är på som Donia Rövardotter skulle sagt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0