Blö.

Sitter och förbarmar mig över min dåliga disciplin och oförmåga att sätta igång med saker i tid. Vår sista uppgift i Humanekologin är att skriva en essä. Vi har haft på oss sedan ca 15/5 och den ska lämnas in imorgon kväll (man kan lämna senare har det visat sig nu men då kommer resultatet först i augusti). Jag började igår...
Vet inte varför jag ens skriver detta istället för att bara köra på? Men har ingen som helst inspiration för tillfället (som om den kommer infinna sig). Allt annat än min essä känns viktigare/mer intressant just nu. Till exempel Försäkringskassans hemsida. Är för övrigt kluven och berg och dal-banig angående kommande månader. Väldigt väldigt vääldigt pepp på Färnebo som haft förmöte och antagningsintervjuer under helgen, besked nästa vecka! Även otroligt pepp på 1/8, något som ni får veta mer om senare! Men tiden fram till dess känns osäker. Jag vet inte alls hur mycket pengar och tid jag kommer ha. Har alltså ett jobb men det om något är berg och dal-bana. I ena stunden är jag pepp och känner att det kommer gå sjukt bra. I nästa får jag massa ångest.
Det är långt mer än tio bloggrader som far omkring i mitt huvud just nu, men det får räcka för urhaspling för den här gången.
För övrigt väntar åter en inläggsbomb då jag hängt i Södermanland den senaste 1½ veckan!

Kommentarer
Postat av: änne

de närmaste månaderna kommer att vara ett äventyr! med lite pengar men myyyyycket kärlek!

2012-06-05 @ 17:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0