Balloon.

Fortfarande kvar i förra helgen men lördag har övergått till söndag och jag och Anna har slutligen kommit iväg för att gå på utomhusfest på Ramberget!
Där var det mörkt
Men snart blev det ljust!
Finisar
Jag & Nicolas sprang (sjukt jobbigt!) upp på toppen och satt en stund och tittade på utsikten. Det var tyst, blåsigt, rofyllt och fint. Sedan poserade vi såklart också.
Fabian & Frej dansade
Solen kom fram mer och mer
Och så promenerade vi till vagnen och for hemåt. Jag hann med några få men värdefulla sömntimmar innan jag mötte upp med Tomme & Michelle, som festivalat i götet, för en fika innan de for tillbaka till Eskilstuna.
Väl tillbaka i Bishop tajmade jag precis Anna & company som skulle ta en promenad så jag hängde på!
Den fina helgen och det långa inlägget avslutas med söndagssnask som förtärdes i soffan innan jag snart nog däckade och laddade upp för en lång jobbvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0