32.

Strax före lunchen i fredags ringde pappa och sa att han fått en körtur till Göteborg! Så jag fick spontanbesök över helgen. Att möta upp honom tog hela kvällen på grund av en löjligt lång rad missöden och jag var sjukt irriterad på allt och alla. Men det gick över! Då så kvarstår det problem att båda mina cykeldäck blivit förstöra av någon...
Koola killen
På lördagen var det Andra långdagen! Vi var där en stund och det var soft med massor av folk som var ute på gatorna och hade det göttigt. Men vi blev inte kvar så länge utan spanade istället in den überfina lilla butiken Butik Kubik och min nya skola innan vi åkte hem och lagade dödsgod middag.

Kommentarer
Postat av: äeäghnne

BUTIK KUBIK <3

2012-06-14 @ 16:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0