Superspännande om skådisar.

Idag dök två Desperate-Housewifesskådisar upp i samma Six Feet Under-avsnitt. Det som är
störande med sådant är när jag inte kommer på vart jag sett skådisarna. Idag gick det dock rätt
så fort.
Har också tittat på A Lot Like Love idag (för typ tusende gången) och där var också en från Six Feet
Under med insåg jag. Och det som var störande då och som är ett återkommande problem är när den
ena rollen är en bra person och den andra en mindre bra. Egentligen är inte Billy i Six Feet Under en
mindre bra person. Han är bara sjuk och det är synd om honom. Men han kan göra mig så jävla förbannad.
Häromdagarna har jag tittat på Hinsehäxan i SVT. Och där är Erik Johansson som spelar Tobbe i Adam
& Eva - kid version och David i våra vänners liv, med som svining man till huvudkaraktären. Kändes
också udda.

Kommentarer
Postat av: ange :P

pallar inte billy!!!!!!!!!!!

2012-01-12 @ 07:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0