Recycled air.

Jag har legat en dag före hela helgen, vilket förstås inte är något jag klagar över. En söndag som visar sig vara en lördag är inte fel. Dock så ska vi börja med fredagen som spenderades på 25:an och Andra lång.
Igår spenderade jag större delen av dagen i sängen. Mot kvällningen tog jag mig åter bort till 25:an där vi kalasade och myspyste med film. (När vi skulle hyra filmen så upptäckte vi att Sol & Video sålde ut dvd:er för 19 kronor styck. Annelie gjorde det bästa kapet med "Du Levande" medan jag fick med mig "The Producers", "The Pianist" och "Livet" vilket är en inspelad show med Jonas Gardell!)
Idag har jag ägnat mig åt härliga söndagssysslor såsom studier och städning som bland (mycket) annat bestod av att gå till återvinningen med 1000 kg sopor i stark vind. ASROLIGT VAR DET!!!!!!!
Och snart har helgen vecka 13 tagit slut

Kommentarer
Postat av: änne

låter som en kanonhelg minsann

2012-04-04 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0