Instagram-urval april.

Var på föreläsningen "Bland rolexklockor och smutsiga trosor" om RUT-avdraget med Anna & Ida
Åkte till Ikea med Dimman & Anna och gjorde i ordning mitt rum
Lagade massor av god mat, till exempel tacopaj och tofusallad med potatisvinägrett + vitlöksbröd
Och påskbord såklart! Lite mer om det här
Mer av påsken
Gick på konstmuseum
Gjorde en Att göra-lista
Gick på stödgala för Johan & Martin
Hade finbesök och bästa helgen
Var på invignings/tårtfest för Djurens Rätts nya lokal
Åkte till Eskilstuna
Var på Filial-buffé med godingar
Promenerade
Chillade allmänt
Och så var det med det! Jag är kvar i Eskilstuna än så länge och april är egentligen inte slut än. Men det gör inget. Att jag är kvar i Eskilstuna gör verkligen inget. Det skulle jag gärna vara ett tag till. Men imorgon afton bär det av tillbaka ner till Götet. Ser iallafall fram emot studiebesök på Ringhals på onsdag!

Kommentarer
Postat av: äbnne

härliga dagar, härliga dagar!

2012-04-25 @ 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0