Wöh.

Något som gjorde dig glad igår?
Den fina anteckningsboken jag köpte på AMA, mötet med Sofie och kvällen med mina finaste.
Humör just nu?
Helt okej, trött och seg, lite kluven
Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Soooov!!!
Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Låg här och surfade runt så att säga
Vad du ser om du tittar till höger?
En grå soffryggstödskudde
Vad gör dig glad just nu?
Att jag är ledig i en vecka
Hur vädret är hos dig just nu?
Det blir alltmer kyligt
Vad var det senaste du åt?
Gräddkaka som någon kamrat hade köpt
Bästa glassmaken?
Det varierar, men något satsigt ska det vara
Sover du tungt?
Japp
Drömmer du mardrömmar?
Det händer, men inte särskilt ofta
Hur många kuddar sover du med?
I regel två stycken
Snarkar du?
Indeed
Favoritkläder?
Strumpbyxor
Favoritgodis?
Choklad
Höger-eller vänsterhänt?
Kallar mig vänsterhänt, men det är lite olika beroende på aktivitet
Vad längtar du efter mest just nu?
Jag saknar Goliat jättejättemycket
Något som gjorde dig glad igår?
Den fina anteckningsboken jag köpte på AMA, mötet med Sofie och kvällen med mina finaste.
Humör just nu?
Helt okej, trött och seg, lite kluven
Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Soooov!!!
Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Låg här och surfade runt så att säga
Vad du ser om du tittar till höger?
En grå soffryggstödskudde
Vad gör dig glad just nu?
Att jag är ledig i en vecka
Hur vädret är hos dig just nu?
Det blir alltmer kyligt
Vad var det senaste du åt?
Gräddkaka som någon kamrat hade köpt
Bästa glassmaken?
Det varierar, men något satsigt ska det vara
Sover du tungt?
Japp
Drömmer du mardrömmar?
Det händer, men inte särskilt ofta
Hur många kuddar sover du med?
I regel två stycken
Snarkar du?
Indeed
Favoritkläder?
Eh, strumpbyxor kanske
Favoritgodis?
Choklad
Höger-eller vänsterhänt?
Kallar mig vänsterhänt, men det är lite olika beroende på aktivitet
Vad längtar du efter mest just nu?
Jag saknar Goliat jättejättemycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0