Till min blivande vän.

Kör shuffle på en blandad långlista och nu kom Kent-Musik non stop. Det fick mig att komma att tänka på när jag var kär i Philip. Jag tyckte att den var "vår" låt. Eller tjae, det var väl mer att jag tänkte att det skulle bli vår låt så småningom. Nu blev låten istället ersatt med Håkan Hellström-Kärlek är ett brev skickat tusen gånger och jag blev ett förkrossat flickebarn under alldeles för lång tid. Tillslut tycks allt ha gått åt helvete. Men bara vi får ändan ur vagnen så ser det ut att föra med sig något gott för både Musik non stop och Kärlek är ett brev skickat tusen gånger.
Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är en underbar ironi att han som krossade oss båda faktiskt förde något bra med sig. Om vi bara får ändan ur vagnen så kommer han ha fört något galet bra med sig. Både för musik non stop och kärlek är ett brev skickat tusen gånger. Den mest självklara frågan för mig blir nu såklart; vad gör du nästa vecka?

2011-09-15 @ 08:37:55
Postat av: Sofie

Onsdag passar ju liksom skit bra här med :D går i skolan till typ tre, men vi ska va i julita av någon anledning så kommer nog hem vid fyra fem där. Än så länge vet jag inte hur fredagen ser ut, mycket beror nog på arbetsintervjun jag ska på imorgon, men har bara ett sånt jäkla urge att dra ut och dansa!

2011-09-15 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0