Redogörelse 193849302.

Wöhwöh, känner mig ofräsch och jävligt trött efter en lång men bra dag.
Inledde med morgonbistånd, därefter nämnd ute på AMA som inkluderade rundvandring i verksamheten, två omgångar fika + lunch som alla innefattade läsk för min del, därefter träffade jag Sofie och vi käkade på Spicy, det var i vanlig ordning gott och jättemättande, läsk där också, och sedan åt vi muffins på Espresso (ingen läsk!!!) Jättebra var det. Till sist gick jag till Sylvia och träffade brudarna, drack öl och skrattade åt dåliga skämt om allt man inte ska skämta om. Jättebra det med.
Imorgon har vi seminarium igen, har slarvat för första gången och endast pluggat på 3 av 12 frågor. Tänker att jag har koll på det mesta, genus och grejer. Men claro not. Och vet inte alls vad postmodernism är? Dåligt! Men jag gjorde så den här gången. Prioriterade brudar och öl liksom. Kan ju läsa på lite nu? Nä. Ska duscha, kanske bajsa och sedan däcka i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0