Put the you know what, in the you know where.

Har stora, tjocka, röda revor/märken på revbenen och röda streck på låret. Men det är sånt man får räkna med när man spenderar lördagskvällen med Tomas, Daniel och Erik.
Helgen har varit omtumlande och jobbig delvis, men framförallt mysig, bra och rolig.
Just nu sitter jag och är ganska kissnödig, men tänkte hålla mig tills jag kommer till lokalen eftersom jag inte orkat köpa toalettpapper. Det måste vara det överlägset jobbigaste att ha slut på!!!!
Min cykel står hos Mommi & Vaari, hade glömt det i morse så blev GANSKA nojig. Det är jobbigt att gå eftersom jag är van att cykla. Ännu en anledning att inte se fram emot vintern.

Kommentarer
Postat av: änne

hei linzän

2011-09-12 @ 20:51:55
Postat av: Anonym

hehe hei änne :s

2011-09-12 @ 22:38:57
Postat av: angelica

phnizzade när jag läste din rubrik :s

2011-09-16 @ 17:17:49
Postat av: Anonym

hehehehehe

2011-09-16 @ 18:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0